Thursday, February 10, 2011

aku senyum tgk bende tu.



hahaha..
aku singgah ke pekan sg besi weyh..
tempat aku remaje2 dulu lepak..
hahaha
imbasan kenangan manyak membangkitkan memory lalu..hehehe

tp yg paling menarik perhatian aku mende alah nie laa...
jap2..ape yg special sgt mende alah niee kat pekan tu..
hahaha
tong nie la yg menghubungkan aku ngan negeri johor sane..
pantang kalo minggu dpn ade outing je mesti aku nak post sesuatu pade nanad gemok nie..
hahaha
but..ade satu kali outing tu dibatalkan tau..bapak laaa..aku sumpah2 pegawai yg x bg outing tu..hehehe
terpakse laa aku gune khidmat ma'am L.S Choi tok antar..hahaha
tq m'am manyak bantu..'for her or for him?' soklan dier..'for you'.senyum maa cikgu BI aku nie.haha


8 comments:

norfatinnatasha hassan said...

haha, sweet je kau ;p tak sangka kawan aku ni.

hanafiadam said...

haha..
terlihat je kenangan dulu

jhnrdzi said...

Ehem, siapa weh? =,='

hanafiadam said...

haha..
champ..adelaa..huhu

Muslimah said...

nice one :)

Anonymous said...

haha!! ptot la nanad heppy je kat dorm.. lawak tul la!!

hanafiadam said...

nanad:nice la tok awak gumok..hoho..
izreen:ye erk..hoho..dah berangan dah eye-niece niee..hee

Muslimah said...

haa..yufa buat citer..hahahaa!