Wednesday, January 12, 2011

salah anggap..

salam ise..
aku kat pasar malam nie..
jumpe aku kat sini..
ok2..alrite..

waa..pasar malam..
lame da aku x pegi..aku berdue ngan azreen..n ise yg sdg berjemaah d surau x jauh la dari pasar malam niee..

ooo...mcm nie erk rupenye pasar malam..hee
haha..banggang la ko fi..tau la dah lame x dtg pasar malam..
hee..lame kot..
eh mane ise nie..?
aku call td dier kate sdg ambik wudhuk....
oowhh,,kite gerak lu ar..jejalan..pasang mate..
mate aku rabun ngok..haha

peergghh..pasar malam nie bebetul gugat iman arr.makanan dier..ceeyhhh..batak sikit.
huhu..mamat azreen nie bebetul beli belah..baru langkah masok dah beli mee teaw..

ooiitt..sabar la dulu..
adek aku order laa...hehe

ya Allah..tgk tu..dier bedal pulak nasi ayam!
x leh jadik nie..
aku pon orderla nasi dagang..hee

then kitorg dok pusing la pasar malam tu..
2-3 round gak la..
pakcik makcik yg niage kat situ pon dah cam kitorg dahh..
nyampah dah kot,.haha

eh jom kuar ar...
jom2..!

baru langkah kuar ise lak muncul..

jom masok jom..
adooii ise..og dah nak belah nie..
pi minom jop..
hee..

kitorg pon bergerak la ke destinasi rasmi..Bidayah.!
dok sembang2..lagho2 sikit..hehe

eh fi..mamat tu panggil ko le..
mane?
yag tu laa..atas moto..

aku dok tenung dier..
then dier dtg..

ko pehal?aku panggil x dgr..ingat aku x?x ingat le tu..

haha..ko ke..Azmi..ma buddy mase darjah 3..haha
sooryy..aku rabun..haha..

ngok ngek ko nie tau rabun tu pakai la spec..
kan dah SALAH ANGGAP...!hee

No comments: